Piosenki

niedziela, 4 stycznia 2015

Życie pisze różne scenariusze..... niestety

Kochani, pozwólcie że coś wam wyjaśnię. Otóż, tak miało być dwanaście komentarzy. Ale mi nie chodzi o to żeby jedna osoba pisała po pięć komentarzy ( pomijam, że jeszcze dwa były moje -.-). Chodzi mi o dwanaście komentarzy od dwunastu różnych osób. I bardzo chętnie ujrzę te nadprogramowe, jeśli zobaczę nowych czytelników, bądź osoby które wcześniej nie widziały rozdziału. DWANAŚCIE znaczy DWANAŚCIE.
Dlaczego na razie nie ma rozdziału? Powiem wam szczerze, że moje oceny nie wyglądają najlepiej. Muszę się poprawić bo nie dam sobie rady na próbnych egzaminach. Na razie więc na pierwszym miejscu stawiam naukę, potem bloga. Wybaczcie ale ja nie żyję pisaniem, choć bardzo żałuję że tak nie jest :/
Serdecznie was pozdrawiam i przepraszam za opóźnienia, dodałabym tę informację wcześniej ale mój Internet mnie nie kocha ;-; bardzo żałuję, bo mam masę pomysłów i kilka nowych rozdziałów ułożonych w głowie ale nie dam rady teraz nic dodać. Podkreślam jeszcze, że blog nie jest zawieszony. On po prostu powoli wraca do życia. Dziękuję również za prawie 11 000 wyświetleń 💜

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem, przesadzasz z tymi komentarzami. Ja też mam bloga *nawet dwa*, na które serdecznie Cię zapraszam *link poniżej*, więc wiem jak to jest, ale nie wymagam komentarzy za posta. Osobiście nie pochwalam tego z różnych powodów, ale nie o tym. Jeśli już KONIECZNIE potrzebujesz tych paru zdań za rozdział, to radziłabym Ci przynajmniej zjechać trochę z liczbą. Serio. To bardzo często zniechęca czytelników. Statystycznie, aż 48% wychodzi, widząc takie coś. Taka ciekawostka.
    Dobra, przynudzam jak zwykle. Pozdrawiam. ;)
    /Majalissa

    http://daughter-of-underground.blogspot.com/
    http://moj-swiat-do-gory-nogami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdym bądź razie (kolejny tydzień) narazie jeszcze cierpliwie czekam na następny rozdział :3
    A co do komentarzy, to ja również mam bloga i mimo, że na całym do 6 różnych opowiadań mam chyba ze dwadzieścia komentarzy, to i tak dalej to piszę, bo zawsze ktoś to przeczyta, ale nie zawsze chce mu się komentować :P XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowiadanie zostało zrecenzowane ;)
    http://recenzje-blogow.blogspot.com/2015/01/14-beginning-of-end.html
    Koneko

    OdpowiedzUsuń

* Nie pisz "fajny rozdział", bo wtedy wiem że go nie czytałeś.
* Możesz zareklamować się pod swoją opinią o rozdziale, nie dodawaj komentarzy typu "Spoko, zapraszam do siebie http://cośtam.cośtam.com/pl"
* Tylko szczere opinie.
* Kocham długie komentarze
* Wejdę w każdy podesłany link do bloga ;)
.